Bedragen x € 1 mln  | ||||||||||
projectnr.  | t/m 2017  | 2018  | 2019  | 2020  | 2021  | 2022  | 2023  | 2024  | 2025  | totaal  | 
Totale netto investeringen studiefase t.l.v. kapitaallasten PMI  | 0,003  | 0  | 0  | 8,5  | 7,38  | 19,67  | 39,05  | 42,63  | 25  | 142,23  | 
Bedragen x € 1 mln  | |||||||||||
projectnr.  | Projecten in de PLANFASE  | t/m 2017  | 2018  | 2019  | 2020  | 2021  | 2022  | 2023  | 2024  | 2025  | totaal  | 
Projecten ten laste van kapitaallasten PMI  | |||||||||||
Bereikbaarheid  | |||||||||||
K20-06  | Verlengen Koopvaardersschutsluis  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 1,00  | 2,00  | 2,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 5,00  | 
netto investeringen planfase bereikbaarheid  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 1,00  | 2,00  | 2,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 5,00  | |
Verkeersveiligheid  | |||||||||||
N525-05  | Kruispunt N525-Westerheide/Oude Postweg  | 0,00  | 0,05  | 0,40  | 0,14  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,59  | 
netto investeringen planfase verkeersveiligheid  | 0,00  | 0,05  | 0,40  | 0,14  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,59  | |
Trajectbenadering  | |||||||||||
N239-08  | Trajectbenadering N239a, ged. N242-A7  | 0,22  | 0,49  | 2,85  | 0,43  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 3,98  | 
N241-13  | Trajectbenadering N241b, ged. N242-A7  | 1,60  | 1,80  | 1,00  | 2,20  | 3,40  | 7,50  | 1,40  | 0,00  | 0,00  | 18,90  | 
N243-06  | Trajectbenadering N243a (GGA Alkmaar)  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,70  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,70  | 
N247-17  | Trajectbenadering N247b, ged. N244-A7  | 0,00  | 0,00  | 0,60  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,60  | 
N506-02  | Trajectbenadering N506a  | 0,00  | 0,09  | 1,05  | 0,12  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 1,27  | 
netto investeringen planfase trajectbenadering  | 1,82  | 2,38  | 5,50  | 2,75  | 4,10  | 7,50  | 1,40  | 0,00  | 0,00  | 25,45  | |
Leefbaarheid  | |||||||||||
Totale netto investeringen planfase t.l.v. kapitaallasten PMI  | 1,82  | 2,43  | 5,9  | 3,89  | 6,1  | 9,5  | 1,4  | 0  | 0  | 31,05  | 
Bedragen x € 1 mln  | |||||||||||
projectnr.  | Projecten in de REALISATIEFASE  | t/m 2017  | 2018  | 2019  | 2020  | 2021  | 2022  | 2023  | 2024  | 2025  | totaal  | 
Projecten ten laste van kapitaallasten PMI  | |||||||||||
Bereikbaarheid  | |||||||||||
alg-29a  | Nieuwbouw Wilhelminasluis  | 4,99  | 0,00  | 1,11  | 3,14  | 0,00  | 0,00  | 9,23  | |||
alg-29b  | Vervangen Zaanbrug  | 3,93  | 0,52  | 6,54  | 0,57  | 0,00  | 0,00  | 11,56  | |||
alg-40  | Uitvoering beleidskader verkeersmanagement Noord-Holland  | 0,19  | 1,80  | 0,50  | 0,30  | 0,00  | 0,00  | 2,79  | |||
alg-44  | Blauwe Golf vervolg  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | |||
HOV-05  | HOV Fokkerweg-Schiphol Rijk  | 0,00  | 10,40  | 8,30  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 18,70  | |||
HOV-07  | HOV Aalsmeer-knooppunt Schiphol Zuid (HOVASZ)  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,99  | 0,00  | 1,00  | |||
K20-05  | Verminderen kwetsbaarheid vlotbruggen Noordhollands Kanaal  | 0,18  | 0,76  | 1,42  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 2,36  | |||
N208-05  | Aanleg fietsverbinding langs de N208  | 0,38  | 0,16  | 0,51  | 0,38  | 0,00  | 0,00  | 1,43  | |||
N242-19  | Aanpassingen N242, ged. N504-Leijerdijk, incl. par.weg  | 0,78  | 1,15  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 1,93  | |||
N247-16  | Bereikbaarheid Waterland: maatregelen N247  | 2,23  | 1,69  | 1,95  | 4,83  | 8,64  | 5,84  | 25,17  | |||
N247-21  | Praktijkproef fietspad Broek in Waterland/Monnickendam  | 0,35  | -0,15  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,20  | |||
N517-01  | Verlengen busbaan N517 en aanleg linksafstrook  | 0,60  | 0,36  | 0,73  | 0,33  | 0,00  | 0,00  | 2,01  | |||
N520-03  | Reconstructie kruispunt N520-Bennebroekerweg  | 0,00  | 0,27  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,27  | |||
N522-05  | Vervanging/opwaardering brug Ouderkerk  | 2,11  | 7,68  | 7,04  | 1,89  | 0,00  | 0,00  | 18,72  | |||
bruto investeringen realisatiefase bereikbaarheid  | 15,75  | 24,63  | 28,10  | 11,43  | 9,63  | 5,84  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 95,37  | |
Verkeersveiligheid  | |||||||||||
N023-03  | Westfrisiaweg: Bermverharding deel N506 en N302  | 0,58  | 0,58  | ||||||||
N236-07  | Reconstructie N236, deel 4  | 8,42  | 4,02  | 1,00  | 13,45  | ||||||
N236-11  | Reconstructie N236, deel 6  | 0,12  | 0,01  | 1,00  | 0,37  | 1,50  | |||||
N241-01  | Herinrichting N241, gedeelte N242-N248  | 13,75  | 8,83  | 2,42  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 25,00  | 
N417-02  | Herinrichting N417  | 1,48  | 0,08  | 0,62  | 1,53  | 3,70  | |||||
bruto investeringen realisatiefase verkeersveiligheid  | 23,77  | 13,52  | 5,04  | 1,90  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 44,23  | |
Trajectbenadering  | |||||||||||
N201-29a  | Trajectbenadering N201a, Cruquiusbrug A  | 0,07  | 0,45  | 2,00  | 2,25  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 4,77  | 
N231-16  | Trajectbenadering N231b, ged. N201-N232  | 0,15  | 1,07  | 0,34  | 0,03  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 1,59  | 
N236-08  | Trajectbenadering Franse Kampweg (N236) en N524  | 0,24  | 0,00  | 0,31  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,55  | 
N244-07  | Trajectbenadering N244a, deel A: N244, ged. N242-N246 en N246, ged. N244-A8  | 2,22  | 0,72  | 4,43  | 0,339  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 7,71  | 
N244-08  | Trajectbenadering N244a, deel B: Kogerpolderbrug  | 0,20  | 1,50  | 7,33  | 3,551  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 12,58  | 
N244-09  | Trajectbenadering N244a, deel C: Beatrixbrug  | 0,24  | 0,99  | 4,64  | 2,129  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 8,00  | 
N502-03  | Trajectbenadering N502c, Callantsoog-Callantsogervaart  | 0,00  | 0,35  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,35  | 
N504-09  | Trajectbenadering N245a: deel N504, ged. N245-N242  | 0,37  | 0,56  | 2,42  | 0,26  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 3,60  | 
N509-05  | Trajectbenadering N509a  | 0,00  | 0,10  | 0,50  | 0,01  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,60  | 
N526-01  | Trajectbenadering N526a  | 0,12  | 0,15  | 0,10  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,37  | 
bruto investeringen realisatiefase trajectbenadering  | 3,60  | 5,88  | 22,07  | 8,56  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 40,12  | |
Leefbaarheid  | |||||||||||
Totale netto investeringen t.l.v. kapitaallasten PMI  | 43,12  | 44,03  | 55,21  | 21,89  | 9,63  | 5,84  | 0,00  | 0,00  | 0,00  | 179,713  | 
