Bedragen x € 1 mln | ||||||||||
projectnr. | t/m 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | totaal |
Totale netto investeringen studiefase t.l.v. kapitaallasten PMI | 0,003 | 0 | 0 | 8,5 | 7,38 | 19,67 | 39,05 | 42,63 | 25 | 142,23 |
Bedragen x € 1 mln | |||||||||||
projectnr. | Projecten in de PLANFASE | t/m 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | totaal |
Projecten ten laste van kapitaallasten PMI | |||||||||||
Bereikbaarheid | |||||||||||
K20-06 | Verlengen Koopvaardersschutsluis | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,00 | 2,00 | 2,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 5,00 |
netto investeringen planfase bereikbaarheid | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,00 | 2,00 | 2,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 5,00 | |
Verkeersveiligheid | |||||||||||
N525-05 | Kruispunt N525-Westerheide/Oude Postweg | 0,00 | 0,05 | 0,40 | 0,14 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,59 |
netto investeringen planfase verkeersveiligheid | 0,00 | 0,05 | 0,40 | 0,14 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,59 | |
Trajectbenadering | |||||||||||
N239-08 | Trajectbenadering N239a, ged. N242-A7 | 0,22 | 0,49 | 2,85 | 0,43 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 3,98 |
N241-13 | Trajectbenadering N241b, ged. N242-A7 | 1,60 | 1,80 | 1,00 | 2,20 | 3,40 | 7,50 | 1,40 | 0,00 | 0,00 | 18,90 |
N243-06 | Trajectbenadering N243a (GGA Alkmaar) | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,70 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,70 |
N247-17 | Trajectbenadering N247b, ged. N244-A7 | 0,00 | 0,00 | 0,60 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,60 |
N506-02 | Trajectbenadering N506a | 0,00 | 0,09 | 1,05 | 0,12 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,27 |
netto investeringen planfase trajectbenadering | 1,82 | 2,38 | 5,50 | 2,75 | 4,10 | 7,50 | 1,40 | 0,00 | 0,00 | 25,45 | |
Leefbaarheid | |||||||||||
Totale netto investeringen planfase t.l.v. kapitaallasten PMI | 1,82 | 2,43 | 5,9 | 3,89 | 6,1 | 9,5 | 1,4 | 0 | 0 | 31,05 |
Bedragen x € 1 mln | |||||||||||
projectnr. | Projecten in de REALISATIEFASE | t/m 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | totaal |
Projecten ten laste van kapitaallasten PMI | |||||||||||
Bereikbaarheid | |||||||||||
alg-29a | Nieuwbouw Wilhelminasluis | 4,99 | 0,00 | 1,11 | 3,14 | 0,00 | 0,00 | 9,23 | |||
alg-29b | Vervangen Zaanbrug | 3,93 | 0,52 | 6,54 | 0,57 | 0,00 | 0,00 | 11,56 | |||
alg-40 | Uitvoering beleidskader verkeersmanagement Noord-Holland | 0,19 | 1,80 | 0,50 | 0,30 | 0,00 | 0,00 | 2,79 | |||
alg-44 | Blauwe Golf vervolg | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||
HOV-05 | HOV Fokkerweg-Schiphol Rijk | 0,00 | 10,40 | 8,30 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 18,70 | |||
HOV-07 | HOV Aalsmeer-knooppunt Schiphol Zuid (HOVASZ) | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,99 | 0,00 | 1,00 | |||
K20-05 | Verminderen kwetsbaarheid vlotbruggen Noordhollands Kanaal | 0,18 | 0,76 | 1,42 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 2,36 | |||
N208-05 | Aanleg fietsverbinding langs de N208 | 0,38 | 0,16 | 0,51 | 0,38 | 0,00 | 0,00 | 1,43 | |||
N242-19 | Aanpassingen N242, ged. N504-Leijerdijk, incl. par.weg | 0,78 | 1,15 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,93 | |||
N247-16 | Bereikbaarheid Waterland: maatregelen N247 | 2,23 | 1,69 | 1,95 | 4,83 | 8,64 | 5,84 | 25,17 | |||
N247-21 | Praktijkproef fietspad Broek in Waterland/Monnickendam | 0,35 | -0,15 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,20 | |||
N517-01 | Verlengen busbaan N517 en aanleg linksafstrook | 0,60 | 0,36 | 0,73 | 0,33 | 0,00 | 0,00 | 2,01 | |||
N520-03 | Reconstructie kruispunt N520-Bennebroekerweg | 0,00 | 0,27 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,27 | |||
N522-05 | Vervanging/opwaardering brug Ouderkerk | 2,11 | 7,68 | 7,04 | 1,89 | 0,00 | 0,00 | 18,72 | |||
bruto investeringen realisatiefase bereikbaarheid | 15,75 | 24,63 | 28,10 | 11,43 | 9,63 | 5,84 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 95,37 | |
Verkeersveiligheid | |||||||||||
N023-03 | Westfrisiaweg: Bermverharding deel N506 en N302 | 0,58 | 0,58 | ||||||||
N236-07 | Reconstructie N236, deel 4 | 8,42 | 4,02 | 1,00 | 13,45 | ||||||
N236-11 | Reconstructie N236, deel 6 | 0,12 | 0,01 | 1,00 | 0,37 | 1,50 | |||||
N241-01 | Herinrichting N241, gedeelte N242-N248 | 13,75 | 8,83 | 2,42 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 25,00 |
N417-02 | Herinrichting N417 | 1,48 | 0,08 | 0,62 | 1,53 | 3,70 | |||||
bruto investeringen realisatiefase verkeersveiligheid | 23,77 | 13,52 | 5,04 | 1,90 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 44,23 | |
Trajectbenadering | |||||||||||
N201-29a | Trajectbenadering N201a, Cruquiusbrug A | 0,07 | 0,45 | 2,00 | 2,25 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 4,77 |
N231-16 | Trajectbenadering N231b, ged. N201-N232 | 0,15 | 1,07 | 0,34 | 0,03 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,59 |
N236-08 | Trajectbenadering Franse Kampweg (N236) en N524 | 0,24 | 0,00 | 0,31 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,55 |
N244-07 | Trajectbenadering N244a, deel A: N244, ged. N242-N246 en N246, ged. N244-A8 | 2,22 | 0,72 | 4,43 | 0,339 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 7,71 |
N244-08 | Trajectbenadering N244a, deel B: Kogerpolderbrug | 0,20 | 1,50 | 7,33 | 3,551 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 12,58 |
N244-09 | Trajectbenadering N244a, deel C: Beatrixbrug | 0,24 | 0,99 | 4,64 | 2,129 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 8,00 |
N502-03 | Trajectbenadering N502c, Callantsoog-Callantsogervaart | 0,00 | 0,35 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,35 |
N504-09 | Trajectbenadering N245a: deel N504, ged. N245-N242 | 0,37 | 0,56 | 2,42 | 0,26 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 3,60 |
N509-05 | Trajectbenadering N509a | 0,00 | 0,10 | 0,50 | 0,01 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,60 |
N526-01 | Trajectbenadering N526a | 0,12 | 0,15 | 0,10 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,37 |
bruto investeringen realisatiefase trajectbenadering | 3,60 | 5,88 | 22,07 | 8,56 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 40,12 | |
Leefbaarheid | |||||||||||
Totale netto investeringen t.l.v. kapitaallasten PMI | 43,12 | 44,03 | 55,21 | 21,89 | 9,63 | 5,84 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 179,713 |